är en av alla underliga kommentarer jag fått hör. och iförrigår blev jag friad till på franska på daladalan. haha. det var underligt. en blandning av swahili och franska, mhmm. alla ombord vände sig om och skrattade. awkward. jag sa nej, om ni inte gissade det. justja. har lagt upp bilder på facebook, men det funkar inte här. så ma & pa och resten som inte har facebook får fråga jen, jo, jack eller jens..vad annat nytt har hänt? massor. skolan jag är på ran out of krita igår, så nu har de ingenting att skriva på tavlan med. tre nya tjejer har kommit till safehouset men de har egentligen ingen plats. en av de är masaai och var gift med en man som slog henne och när hon blev gravid slog han henne tills hon fick missfall. efter det rymde hon och bodde på gatan. och hon har sån energi och är så galen och har sån livsglädje. det är sjukt. vi hade en födelsedagsfest för henne förra veckan. hon vet inte när hennes födelsedag är längre, inte ens vilket år hon är född. så hon var så tacksam. för nu har hon en födelsedag igen.har även fått veta att ingen av flickorna där har HIV, vilket är smått otroligt med tanke på vad de har varit med om. bra otroligt. mhmm. nu ska jag snart dra vidare. ha de gött! kwa heri!

Kommentera

Publiceras ej