hade en helvetes natt. satt uppe till klockan sex och skrev färdigt min uppsats om massmedias roll i samhällets underordning av kvinnor. väldigt intressant ämne, men eftersom jag vill göra andra grejer också så prioriterades inte uppsatsskrivning jättehögt, om man säger som så..hah. men jag hann iallafall. var tvungen att hoppa över min föreläsning i ekonomi och fick slänga på mig de kläder som låg närmast och springa ut för att inte missa min deadline. håll på att bli påkörd av en bil, hann jag också med. i minibussen på vägen dit kollade jag min email och upptäckte att min uppsats inte var i inboxen. fick panik och fick ett ryck att börja böla högt och bara ge upp där jag satt i bussen, vilket jag på något magiskt vis lyckades undgå. kom på att det kanske kunde finnas i utkast-boxen och som tur var fanns det där. när jag kom till skolan nästan sprang jag genom campuset till dator-labet där kön verkade längre och långsammare än vanligt. till slut kom jag in och fick skriva ut mina dokument. då var det bara tio minuter kvar till deadlinen. sprang tillbaka över campuset och upp bland kontoren. lämnade in min uppsats med fyra minuters marginal. hahah. efter det pumpade adrenalinet ganska bra. sen gick jag tillbaka till hotellet, hittade det oskickade mailet på datorn som turligt nog hade sparats iallafall, och sen sov jag en timme. 
 
detta är alltså vad som händer när man inte pluggar och gör det här istället:
 
 
 
 
och det här: 
 
 
reggaefestival i centrala PE. väldigt avslappnad stämning, stundtals riktigt härlig musik och ja, en upplevelse helt enkelt. nu längtar jag bara till fredag och påsklov. tills dess har jag en till uppsats och två prov som ska göras...yey..men först ska jag nog gå på en rugbymatch idag..jag kommer krascha. hah. 
 
puss! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej